Surfinie Dalva Dyna

02/06/2022

Plemeno: Anglický chocholatý

Narození: 10.5. 2021

Barva: Bílá- červená- černá

Chovatel: vlastní odchov (vrh S)

Registrační číslo: 0371/22

Výstavy: 8th WINTER DOUBLE CAVY SHOW- 2x CAC + 2. nejlepší crested baby, junior

               4. duo výstava morčat v Dětkovicích- 2x CAC 

Odchovy: Vrh A1- Ymir Pascale


Matka: Chilli Dalva Dyna

Otec: Nick Rozpustilé morče

Na Surfinku jsem čekala hodně dlouho. Ten rok se rodili samí samečci a já čekala na samičku. Nakonec mi můj sen splnila samička Chilli. Hned, když jsem uviděla v kotci barevné miminko, modlila jsem se aby to byla holčička. I to se mi nakonec splnilo a teď máme opravdu krásnou poměrovou samici.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started