Weggi Hostýnky Mountains

02/10/2022

Plemeno: Anglický crested

Narození: 31. 8. 2021

Barva: Červená- bílá

Chovatel: Jana Langerová, CZ

Registrační číslo: 0873/22

Výstavy: 8th WINTER DOUBLE CAVY SHOW- 2x CAC

               1. klubový šampionát výstavnních morčat duo- bez úspěchu 

               4. duo výstava morčat v Dětkovicích- 1x CAC+ 3. Anglický crested adult

Odchovy: Vrh G1- Ymir Pascale


Matka: Máša Hostýnky Mountains

Otec: Leonardo Little Goldie

Weggi byla takové rychlé rozhodnutí. Byla jsem rozhodnutá, že nebudu pořizovat další chovné morčátka, protože jsme měli již skoro stop stav v kapacitě. Ale stále jsem se ohlížela po samici nebo samci s hodně červenou nebo v dvoubarevné kombinaci červená- bílá. Jeli jsme pro granule, když mi chovatelka ukazovala právě narozené vrhy. Byly mi nabídnuty i krásné tříbarevné samice, ale já jsem se zamilovala do Weggi.  

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started